Λουτράκι: Εντολή κατεδάφισης για τη γέφυρα μετα τη φωτιά στο βυτιοφόρο- Με εκτροπές η κυκλοφορία των οχημάτων

Το οδικό ατύχημα με την ανατροπή του βυτιοφόρου στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά, προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στη γέφυρα

Απόφαση να γκρεμιστεί η γέφυρα,  με τις εργασίες σε εξέλιξη (08/06) ενώ έχουν τεθεί σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Από το ατύχημα δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί διερχόμενων οδηγων, ενω ελαφρα τραυματίσθηκε ο οδηγός του βυτιοφόρου, κατά την ανατροπή του οχήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 60χρονος οδηγός του βυτιοφόρου υποστηρίζει ότι έσκασε το ελαστικό και το βυτιοφόρο τον “τράβηξε” αριστερά, και καθώς  στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχουν κάμερες για να επιβεβαιώσουν τον ισχυρισμό του, αναμένεται το πόρισμα της πραγματογνωμοσυνης.

Από τον οδηγό του βυτιοφόρου, εχει ληφθεί δείγμα για αιματολογικές εξετάσεις ώστε να ελεγχθεί κατανάλωση αλκοόλ ή ουσιών.

Η μεταφορά των καυσίμων όπως ισχυρίζεται ο 60χρονος οδηγός του βυτιοφόρου, το οποίοι επινοικιάζεται απο εταιρείες και ιδιώτες, ειχε εκμιστωθεί από ιδιωτική εταιρεία με έδρα τη Ζάκυνθο.

Με το τροχαίο ατύχημα για το βυτιοφόρο, τίθεται αίτημα να γινουν αυστηροτεροι οι κανονισμοι μεταφορας καυσιμων και με συνοδεια με συγκεκριμενες ωρες και υπό κανονες. Σύμφωνα με τις υποχρεώσεις των οδηγών βυτιοφόρων οχημάτων, απαγορεύεται η κυκλοφορία τους το βράδυ. Οφείλουν να  έχουν το ειδικό δελτίο μεταφοράς στο οποίο αναφέρεται τι μεταφέρουν (από πού  και πού διακινείται) και τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, στα οποία αναγράφεται η εμπορική επωνυμία του ιδιοκτήτη, και η θεωρημένη (ανά δίμηνο από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης) βεβαίωση, που αφορά την εργασιακή σχέση του οδηγού.

Τα στελέχη της διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής που έχει αναλάβει την προανάκριση, ενώ πρόκειται να οριστεί πραγματαγνώμονας, πρόκειται να εξετάσουν τα αντίγραφα των παραστατικών μεταφοράς, καθώς τα πρωτότυπα έχουν καταστραφεί.