«Όταν οι φωτογραφικές προκηρύξεις επιδεικνύουν υπερβάλλοντα ζήλο, τόσο ώστε να περιγράφουν εξαντλητικά συγκεκριμένη μάρκα προϊόντος και όχι τεχνικά χαρακτηριστικά»

Με αφορμή διαγωνισμό, έμπορος στρατιωτικών ειδών, αποδίδει ως “φωτογραφική” Προκήρυξη για ιματισμό στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας

Στη δημόσια παράθεσή του, ο έμπορος στρατιωτικών ειδών, καταγγέλλει, «ΕΛ.ΑΣ.: όταν οι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ επιδεικνύουν ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΝΤΑ ΖΗΛΟ, τόσο ώστε να ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ συγκεκριμένη ΜΑΡΚΑ προϊόντος, όχι με ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, αλλά με BRANDED εξαρτήματα (ναι, το YKK φερμουάρ και το PRYM κουμπί είναι ΜΑΡΚΕΣ, άρα περιγράφετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΑΡΚΑ)! Φυσικά ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ να είναι καλά να ΠΛΕΡΩΝΕΙ»…